Mycie karoserii PRO

Pełne czyszczenie lakieru – niezbędne do aplikacji powłok ochronnych. Profesjonalny Cleaner przywraca głębię koloru i połysk lakieru. Elementy plastikowe oraz guma zostają zabezpieczone odpowiednim dressingiem.

Pakiet mycia PRO zawiera:

  • Mycie zewnętrzne (myjnia parowa) – karoseria, felgi i nadkola, wnęki, podszybie
  • Usuwanie lotnej rdzy
  • Usuwanie smoły i asfaltu
  • Pełne czyszczenie lakieru (Glinka)
  • Nabłyszczanie lakieru (Cleaner)
  • Mycie szyb (zewnętrzne i wewnętrzne)
  • Zabezpieczenie plastików zewnętrznych

W pakiecie oszczędzasz: 17 – 29 zł

Czas wykonania usługi: 4 – 6 godzin


223 zł  248 zł  285 zł  322 zł  372 zł

1. Detailingowe mycie karoserii z użyciem myjni parowej.

Technologia parowa pozwala na mycie karoserii auta z ogromną precyzją. Para z łatwością radzi sobie z wszelkiego rodzaju zabrudzeniami. Może być stosowana zarówna do mycia karoserii, jak i wnętrza samochodu. 

Nie pozostawia zacieków na lakierze. Dzięki wysokiej temperaturze para rozpuszcza nawet trudne zabrudzenia, jednocześnie dezynfekując czyszczoną powierzchnię.

Mycie parą daje gwarancję czystości w każdym zakamarku, szczelinach pomiędzy elementami karoserii czy obramowaniach drzwi.

Mycie parą auta - myjnia parowa

Idealna czystość w każdym zakamarku.

Przewagą myjni parowej jest ręczne mycie karoserii we wszystkich wnękach i szczelinach. Na pełny proces mycia składa się:

Detailingowe mycie karoserii auta

2. Usuwanie lotnej rdzy

Celem jest usunięcie z lakieru zanieczyszczeń metalicznych.

Gorące opiłki stopionego metalu z tarcz hamulcowych wyrzucane są spod klocków i wtapiają się w lakier karoserii. Wilgoć i proces utleniania metalu powiększają szkody spowodowane przez ten niewielki opiłek.
Zwykłe mycie czy polerowanie usuwa jedynie zewnętrzne ślady oksydacji. 

Mycie karoserii PRO 1

Nanosimy preparat do usuwania drobinek metalu wbitych w lakier, lotnej rdzy oraz pyłu hamulcowego na dolne części karoserii oraz zewnętrzną powierzchnię felg. Preparat reaguje z zanieczyszczeniami rozpuszczając je. 

Dokładnie czyścimy powierzchnię lakieru, która staje się całkowicie wolna od zanieczyszczeń metalicznych. 

Usuwanie lotnej rdzy z karoserii samochodu

3. Usuwanie smoły i Asfaltu

Naszym celem jest odtłuszczenie i chemiczne oczyszczenie lakieru z substancji, które zasychając bardzo mocno związały się z powierzchnią lakieru.

Preparat czyszczący złożony jest z substancji aktywnych z mikrocząsteczkami zdolnymi rozbijać i skutecznie usuwać uporczywe zanieczyszczenia. Doskonale radzi sobie z trudnymi zabrudzeniami takimi jak: smoła, żywica, utwardzone kleje, zaschnięte soki z drzew.

Mycie karoserii PRO 2

Najwięcej smoły i asfaltu znajdziemy na błotnikach, dolnych częściach drzwi oraz felgach. Na jasnych lakierach widoczne są gołym okiem, zaś w przypadku ciemnych wyczuwalne będą przy dotknięciu dłonią.

Dokładne usunięcie tych zanieczyszczeń jest niezbędne przed polerowaniem, zabezpieczeniem woskiem lub powłoką ochronną.

Usuwanie smoły i asfaltu z powierzchni karoserii i felg

4. Usuwanie ciężkich zabrudzeń - Glinka

Czyszczenie zabrudzeń, które mocno wdarły się w pory lakieru. Nie zawsze są one widoczne gołym okiem, lecz możemy je wyczuć przesuwając dłonią po powierzchni karoserii. 

Wszelki opór stawiany przez lakier świadczy o zanieczyszczeniach ukrytych w jego porach. 

Lakier po zabiegu pełnego czyszczenia zmieni się z chropowatego na idealnie gładki i śliski.

Glinka do czyszczenia lakieru

Przeprowadzamy ręczne czyszczenie lakieru – centymetr po centymetrze – za pomocą glinki, która przykleja i wyciąga z lakieru ciężkie zabrudzenia. 

Glinkowanie i czyszczenie lakieru specjalną gąbka z warstwą polimeru do usuwania zanieczyszczeń daje niebywałe efekty:

  • Głębszy połysk lakieru, lepsze odbicie światła
  • Efekt Hydrofobowy (woda w postaci kropel spływa z lakieru)
  • Gorsza przyczepność brudu do śliskiej, gładkiej karoserii
  • Sprawniejsze mycie karoserii (brud znacznie łatwiej odchodzi)
  • Lepsze wiązanie wosku z lakierem i dłuższa trwałość nałożonej powłoki
Mycie karoserii PRO 3

5. Nabłyszczanie lakieru

Krok ten ma na celu usunięcie pozostałości starych wosków i zabezpieczeń, wyczyszczenie utlenionej warstwy i nadanie głębokiego połysku. 

Stosujemy delikatnie ścierny cleaner, który świetnie przygotowuje powierzchnię lakieru do nałożenia wosku lub powłoki polimerowej.

 
Nabłyszczanie lakieru

Ręcznie aplikowany preparat niezwykle bezpiecznie i skutecznie usuwa lekkie swirle, zarysowania oraz utlenienia lakieru. 

Niweluje niedoskonałości takie jak mikro rysy, plamy z wody, przywraca klarowność wykończenia, nadaje maksimum połysku.

Czołowi producenci kosmetyków samochodowych zalecają użycie cleanera 1 – 2 razy w roku. 

W przypadku starszych lub bardziej zniszczonych powłok lakierniczych można zastosować jednostopniowe lub trzystopniowe polerowanie lakieru.

 

Mycie karoserii PRO 4

6. MYCIE SZYB

Pakiet mycia EXPRESS zawiera obustronne mycie szyb (od wewnątrz i na zewnątrz)

Najwyższej jakości preparaty i specjalne ściereczki z mikrofibry dają możliwość uzyskania idealnej czystości. 

Ma to ogromny wpływ na komfort jazdy. Szczególnie w nocy lub przy gorszej widoczności na drodze, gdy nawet nieznaczne zabrudzenia dają o sobie znać powodując nadmierne zmęczenie.

Szyby czyszczone są dwukrotnie od wewnątrz i myte parą od zewnątrz – co gwarantuje idealną czystość oraz usunięcie nawet tłustych zabrudzeń i osadów. Następnie wszystkie szyby polerowane są ściereczką z mikrofibry o specjalnej strukturze splotu. 

Stosowane podczas mycia szyb preparaty zapobiegają powstawaniu smug. Posiadają przyjemny zapach. Nie zawierają alkoholu. Utrudniają osadzanie się pary.

Mycie szyb

7. Zabezpieczenie plastików, elementów winylowych, uszczelek oraz opon.

Mycie karoserii PRO kończy zabezpieczanie plastików.  Zdrowy, matowy i pełen wigoru wygląd wszystkich powierzchni z tworzyw sztucznych osiągamy dzięki ręcznemu nałożeniu odpowiedniego dressingu.

Elementy z tworzyw sztucznych i gumy z upływem czasu wysychają i niszczeją. Odpowiedzialne są za to czynniki atmosferyczne, chemia i przede wszystkim słońce – czyli promienie UV.

Dressing oczyszcza, odżywia i chroni powierzchnię. Zapobiega utracie koloru. Profesjonalne preparaty nie pozostawiają tłustego filmu. W efekcie zabezpieczona powierzchnia odzyskuje świeży, naturalny wygląd.

Zabezpieczenie plastików zewnętrznych, uszczelek i opon